HOME
LAKIERY
WISH-LISTA
CZYTAM
OGLĄDAM
CONTACT


Golden Rose - Terracota Stardust #103

Terracota Stardust #103 z Golden Rose to produkt, który kupiłam spontanicznie, zamarzył mi się opalizujący bronzer i gdy przechodząc obok wyspy GR w oko rzuciły mi się wypiekane pudry to nie mogłam się oprzeć. Produkt ten teoretycznie jest pudrem, na pudełku napisano róż do policzków, a ja używam go pod kością policzkową i jest naprawdę przepiękny na lato =) Jako cień do powiek bankowo też się sprawdzi, nabrałam ochoty na więcej odcieni... ;)

Jestem dosyć blada, dlatego szukam produktów dających delikatny efekt na skórze. Tutaj zdecydowanie można ten efekt stopniować, można tego produktu używać jak różu bądź rozświetlacza - pięknie opalizuje. Jestem zachwycona. Nakładam go pędzlem do różu Real Techniques (blush brush) i doskonale się nim pracuje.


Cena nie jest wygórowana - 29,90zł. Z czystym sumieniem polecam =)



Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Dziękuję za Twój komentarz! / Thank you for your comment! =)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...