HOME
LAKIERY
WISH-LISTA
CZYTAM
OGLĄDAM
CONTACT


Od Zajączka

Zawsze lubię sama wybrać, co chcę dostać, więc Zajączek jak najbardziej się udał =) Skorzystałam z promocji w sklepie AlleDrogeria.pl (-10% na pędzle Real Techniques plus dodatkowo miałam -5% zniżki za polubienie ich strony na Facebooku), dobrałam sobie jeszcze zachwalany pędzel do bronzera z EcoTools.

Za tym zestawem podróżnym RT rozglądałam się już od dłuższego czasu, bardzo chciałam mieć ten pędzel do pudru (mam do różu i jest świetny, więc chciałam mieć też ten). Pędzelek do cieni mi się przyda także, natomiast ten do podkładu jest mi obojętny, bo zwykle nakładam innym pędzlem. Ale pewnie się przyda =)


W Douglasie trafiłam na świeżo uzupełnioną szafę Essence, więc od razu do koszyka wpadły mi lakiery i róż z edycji limitowanej Marble Mania (swoją drogą po kilku dniach nie było już żadnego więc miałam szczęście). Lakiery śliczne, ale moim hitem są topy: flaczki (flakies) Night In Vegas oraz brokat Glorious Aquarius. W Douglasie trwa promocja Essence: przy zakupie 2 produktów z regularnej oferty można wybrać 1 produkt za 1 grosz z tych wycofywanych, ja wybrałam lakiery: French Glam White Glam i top You're A Gold Mine.



Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Dziękuję za Twój komentarz! / Thank you for your comment! =)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...