HOME
LAKIERY
WISH-LISTA
CZYTAM
OGLĄDAM
CONTACT


OPI - The Impossible (Mariah Carey Collection)


Dzisiaj wreszcie zmyłam z paznokci moje pisankowe króliczki i postanowiłam wypróbować jeden z nowych nabytków OPI - The Impossible z kolekcji Mariah Carey. Lakier ma wykończenie typu "liquid sand" czyli chropowate i matowe, jednocześnie zatopione w nim są drobinki brokatu oraz gwiazdki! Lakier jest niesamowity, nie przypuszczałam, że aż tak przypadnie mi do gustu. 


Malowanie nim to czysta przyjemność, na zdjęciach mam trzy warstwy, oczywiście bez topa, który zniszczyłby matowy finisz. Lakier pięknie wygląda też w sztucznym świetle, gdyż zatopione w nim drobinki brokatu wtedy najbardziej połyskują =) Prawdziwe cudeńko! Już nie mogę doczekać się kolekcji "The Bond Girls" od OPI, gdzie będzie różowy lakier o piaskowym wykończeniu. 

Polecam =)

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Dziękuję za Twój komentarz! / Thank you for your comment! =)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...