HOME
LAKIERY
WISH-LISTA
CZYTAM
OGLĄDAM
CONTACT


Haul: Yankee Candle & Bath and Body Works


Słowo "promocja" działa na mnie jak magnes... szczególnie jeśli dotyczy kosmetyków... lub świec ;) Z okazji Dnia Matki w Bath And Body Works można było w promocji kupić dwie duże świece w cenie jednej (moja ulubiona promocja!). Wiosną i latem lubię owocowe zapachy, więc skusiłam się na Peach Bellini oraz Pineapple Mango. 

Jako że w Złotych Tarasach jest także stoisko Yankee Candle - a ponieważ jest ostatni weekend maja a w tym miesiącu w weekendy w sklepach stacjonarnych wszystkie świece są tańsze o 20% - skusiłam się na Mango Nectarine z edycji limitowanej Cool Pops oraz duży słój Pink Dragon Fruit. Jako bonus mała świeczka Pineapple Cilantro oraz wosk Honey Blossom. Niestety nie było dużego słoja Summer Scoop, bo też bym kupiła, ale nic straconego - od miłej pani dostałam garść kuponów, które można wykorzystać w sklepie internetowym ... ;) Oj mój portfel ucierpi! 

Zakupy uważam za udane. Teraz byle do wypłaty... ;)

4 komentarze :

  1. To ja przebieram nóżkami w oczekiwaniu na recenzje świec BBW :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też w tym miesiącu popłynęłam ze świeczkowymi zakupami..
    Mialam kupon zniżkowy do zapachu domu i kupiłam średnie słoik Loves me loves me not (cudowny zapach !) oraz średni słoik Beach Flowers (zapach miesiąca, ale nie do konca mnie przekonuje).
    A w BBW korzystając z promocji 3 w cenie 2 kupiłam 3 średnie świece (choć jak dla mnie są małe :): French Baguette (niesamowicie autentyczny zapach), Lavender Vanilla oraz Spice (piekny !).
    Ciekawe kiedy ja to spalę...
    Pozdrawiam,
    Ania

    OdpowiedzUsuń
  3. Gdzie w złotych tarasach jest stoisko Yankee? Ja wiem tylko o tym w podziemiach obok złotych

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już nie ma, było tylko do końca sierpnia 2013 :(

      Usuń

Dziękuję za Twój komentarz! / Thank you for your comment! =)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...