HOME
LAKIERY
WISH-LISTA
CZYTAM
OGLĄDAM
CONTACT


Jak wiosna to ... arbuzy!

Odkąd zobaczyłam ten arbuzowy wzorek na youtube chciałam go wypróbować, arbuzy to moje ulubione owoce! Moje paznokcie były już od dwóch dni pomalowane różowym lakierem OPI - Sparrow Me The Drama więc bazę miałam przygotowaną. Wzorek jest zrobiony nieco niechlujnie, ponieważ chciałam go tylko wypróbować, ale tak mi się spodobał efekt że jeszcze trochę go ponoszę =)

Do wykonania arbuzów użyłam wspomnianego już różowego lakieru OPI - Sparrow Me The Drama, do zielonych końcówek Essence - Viva La Green i Lime Up! i lakieru do kresek w kolorze białym, też z Essence. 

Do czarnych pestek użyłam resztek pisaka do wzorków z Essence, który opisałam w poście ze zużyciami. Niechlujne, bo pisak już zakończył żywota ;) 

 
 
Ponieważ lubię bling bling mały palec pomalowałam dwoma warstwami brokatu Dreamy Glitter z NYX Girls oraz dodatkowo jedną warstwą zielonego brokatu Enchanted Forest, też z NYX Girls. 

Na kciuku dodałam dwie warstwy Make It Golden z Essence =)



1 komentarz :

Dziękuję za Twój komentarz! / Thank you for your comment! =)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...