HOME
LAKIERY
WISH-LISTA
CZYTAM
OGLĄDAM
CONTACT


Projekt Denko: Kwiecień 2012

Moje kwietniowe zużycia nie prezentują się zbyt imponująco, jednak jestem w miarę zadowolona z rezultatów (w końcu mogło być gorzej!). 
Sally Hansen Insta-Dri Anti-Chip Top Coat
Sally Hansen Insta-Dri Anti-Chip Top Coat - najlepszy top jaki miałam do tej pory! Błyskawicznie wysusza lakier a przy tym nie powoduje jego kurczenia się (i odsłoniętych końcówek) jak to robi Seche Vite. Tę butelkę dostałam od Cheryl ale zdecydowanie do niego wrócę, bo jest rewelacyjny.

Clinique 7 Day Scrub Cream
Clinique 7 Day Scrub Cream - bardzo drobny, delikatny peeling do twarzy, bez problemu można go używać codziennie, dobry nawet do wrażliwej cery. Całkiem ok, jednak nie sądzę, żebym zakupiła go ponownie. Peeling miałam z kosmetyczki z miniaturami Clinique, którą otrzymałam w Douglasie przy zakupie innych produktów tej marki już jakiś czas temu.

Oriflame Pure Nature Protecting Face Cream
Oriflame Pure Nature Protectinh Face Cream - krem ochronny z wyciągiem z jagód goji i orzechów, pachnie bosko, pozostawia skórę mięciutką jak pupa niemowlaka =) Ja stosowałam go na noc, z czystym sumieniem polecam! 

Bourjois Cleansing Wipes
Bourjois Cleansing Wipes - chusteczki do demakijażu Bourjois, zakupione po raz drugi. Świetnie sprawdzają się w podróży. Co prawda nie bardzo radzą sobie z niektórymi tuszami do rzęs (np. Benefit They're Real!) ale ogólnie jest to świetny produkt i jestem pewna, że sięgnę po niego znów.

Essence Nail Art Pen - Cool Black
Essence Nail Art Pen Cool Black - zakupiony już dawno, jednak użyłam go jedynie kilka razy. Żeby tusz wyszedł trzeba go mocno przyciskać do paznokcia dlatego należy stosować go jedynie na całkiem suche paznokcie, a już najlepiej na następny dzień od pomalowania. Trochę niepraktyczny. Z tego względu mało go używałam i mi zasechł...

Oriflame Cuticle Remover Gel
Oriflame Cuticle Remover Gel - żel do usuwania skórek, całkiem dobrze radzi sobie z ich zmiękczaniem, przez co łatwo można je odsunąć. Obecnie używam żelu do skórek z Essence i chyba bardziej mi odpowiada, nie mniej jednak ten spisywał się dobrze.

Sally Hansen Moisturizing Nail Polish Remover
Sally Hansen Moisturizing Nail Polish Remover - jakichś specjalnie nawilżających właściwości tego zmywacza nie zaobserwowałam... dobrze zmywa lakier ale szału nie ma. Nie kupię ponownie, są tańsze i lepiej działające zmywacze =)

Nivea Fresh Natural 48h Antiperspirant
Dezodorant Nivea - n-ta już butla, lubię, używam, wracam stale i wciąż =)

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Dziękuję za Twój komentarz! / Thank you for your comment! =)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...