HOME
LAKIERY
WISH-LISTA
CZYTAM
OGLĄDAM
CONTACT


Bath & Body Works: promocja facebookowa + Yankee Candle

Wybrałam się dzisiaj do Złotych Tarasów, zachęcona informacją o promocji w Bath & Body Works, o której przeczytałam na facebooku. Promocja polegała na tym, że przy zakupie trzech produktów z nowej serii Escape Collection 2013 można było GRATIS wybrać sobie trzy produkty z linii Signature (w tej samej cenie lub tańsze). No genialna oferta! Normalnie produkty te kosztują całkiem sporo, bo 39zł za żel pod prysznic lub balsam do ciała i 49zł za mgiełkę, więc otrzymałam produkty warte ponad 100zł zupełnie za darmo. Rewelacja =)


Z Escape Collection 2013 wybrałam żel pod prysznic Aruba Coconut oraz mgiełkę i balsam Bali Mango. Chciałam żel pod prysznic Bali Mango, ale już był wyprzedany. Pachnie pięknie! Dostępny był jeszcze trzeci zapach, jagodowy, ale te dwa bardziej mi przypadły do gustu.


Jako gratisy wybrałam żel pod prysznic Be Enchanted (mam już mgiełkę o tym zapachu, uwielbiam!) oraz Warm Vanilla Sugar (dla przyjaciółki, która uwielbia waniliowy zapach). Wzięłam też mgiełkę Cashmere Glow. I nie zapłaciłam ani grosza za te cuda =)

Na deser poszłam jeszcze do stoiska Yankee Candle w Złotych z zamiarem kupna przykrywki do moich dużych świec (kolekcja się powiększa!), ale nie było. W zamian wybrałam sobie podstawkę i duży klosz, moja świeca Vanilla Lime prezentuje się w tym "ubranku" naprawdę bosko a poza tym równo się pali! Polecam =) Skusiłam się też na dużą świecę Vanilla Cupcake w pięknym, żółtym kolorze ;)


Pieniądz wydany, można spać spokojnie. Kiedy wreszcie przyjdzie ta wiosna???

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Dziękuję za Twój komentarz! / Thank you for your comment! =)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...