HOME
LAKIERY
WISH-LISTA
CZYTAM
OGLĄDAM
CONTACT


Znowu Yankee Candle ... haul!


Jak mnie coś opęta to nie mam umiaru ;) Pojechałam dzisiaj do Ikei do Janek i w drodze powrotnej zawitałam do sklepu Świat Zapachów przy 17 Stycznia 64 w Warszawie - przepadłam! =) Wyszłam z kartonem wypełnionym powyższą zawartością. Kocham kocham kocham!

- Bahama Breeze (duży słoik)
- Vanilla Lime (duży tumbler)
- Blissful Autumn (duży tumbler) - właśnie go palę, pachnie jak szarlotka z kruszonką!
- Warm Spice (mały słoik)

Tarty:
- Home Sweet Home
- Blissful Autumn (niechcący się zdublowałam)
- River Valley
- Turquoise Sky
- Soft Blanket
- Pink Dragon Fruit
- Midsummer's Night
- Beach Wood
- A Child's Wish
- Wedding Day

Gorąco polecam SwiatZapachow.pl : ciekawe promocje, duży wybór, fachowe doradztwo, jestem zachwycona =)



4 komentarze :

  1. What's the burn time like on the tarts? I always get jars but they seem like a good way to try at scents without making such a big commitment.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. It says on them up to 10 hrs but I've been burning my Coastal Waters one for over 10 hrs already and it still smells amazing! Definitely worth trying those out, I'm obsessed! lol

      Usuń
  2. porządna dawka yc :) ja zostaję przy tartach - świece są dla mnie trochę za drogie. ale woski lubię bardzo - aktualnie w kominku mam fruit salad i kilka kolejnych utknęło gdzieś na poczcie.
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
  3. Kocham Blissful Autumn! Pachnie dla mnie jesienią z dzieciństwa, takimi wieczorami, gdy moja mama robiła dżemy i inne smakołyki z owoców przyniesionych z sadu :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz! / Thank you for your comment! =)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...