HOME
LAKIERY
WISH-LISTA
CZYTAM
OGLĄDAM
CONTACT


Paczka z UK od Cheryl

We wtorek otrzymałam paczuszkę od mojej internetowej koleżanki Cheryl z Anglii. Poznałyśmy się dawno temu poprzez wspólną idolkę, którą jest Jessica Simpson =)
W każdym razie czatowałyśmy któregoś dnia o kosmetykach, które lubimy (ona też uwielbia lakiery do paznokci!) i umówiłyśmy się, że będziemy sobie co miesiąc wysyłać własnoręcznie przygotowane 'beauty boxy' =) Co miesiąc niespodzianka i możliwość wypróbowania kosmetyków w naszych krajach niedostępnych lub trudno dostępnych.

Pierwszy beauty box od Cheryl zawiera:
- krem do rąk Hand Food 50ml
- Sally Hansen Insta-Dri Anti Chip Top Coat (który jako użytkowniczka Seche Vite mogę z czystym sumieniem tylko polecać jako tańszą alternatywę, działa świetnie i nie kurczy lakieru jak SV!)
- Lip Therapy Ltd Edition Vaseline - Creme Brulee 20g
- lakier Barry M #142 Coral
- lakier Barry M #148 Silver Glitter Limited Edition Effects (moje pierwsze lakiery Barry M!)
- próbka nowego zapachu Beyonce PULSE.





Top coat już wypróbowałam i z czystym sumieniem polecam! Szybko wysusza, daje ładny połysk. Do tej pory używałam Seche Vite, ale drażni mnie, ponieważ często kurczy lakier - końcówki wyglądają jak wytarte... a tutaj tego nie ma =)

Lakiery również już próbowałam (niestety nie cyknęłam fotek, ale to można nadrobić). Coral ma konsystencję żelkową i przy 2 warstwach widać końcówki. Co mi nie przeszkadza, bo lubię różne wykończenia, a żelków wiele nie posiadam =) Silver Glitter to srebrny brokat, kryje w pełni przy 3-4 warstwach.

Na zdjęciu na paznokciach mam Essence #37 Just Rock It! oraz Essence Nail Art Twins Glitter Topper #2 Julia =)


THANK YOU CHERYL FOR THE WONDERFUL BOX! XO

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Dziękuję za Twój komentarz! / Thank you for your comment! =)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...