HOME
LAKIERY
WISH-LISTA
CZYTAM
OGLĄDAM
CONTACT


Witam

Od dłuższego czasu bardzo chciałam mieć blog o kosmetykach. Czytam wiele takich blogów, przez co ogromnie powiększyła się moja kolekcja wszystkiego, ale także często korzystam z rekomendacji i wskazówek innych bloggerek =)

U mnie pasja zaczęła się od lakierów do paznokci, na chwilę obecną mam ich już 3 pudełka i nadal mi mało! Uwielbiam również kosmetyki kolorowe i pielęgnacyjne. Staram się łapać limitowanki Essence i Catrice zachęcona często swatchami na innych blogach.

Mam nadzieję, że wystarczy mi czasu i ochoty! Pozdrawiam serdecznie! Poniżej fotka jednego z moich ostatnich paznokciowych wybryków.


Do wykonania "różyczek" wykorzystałam:
Sally Hansen Hard As Nails - Bamboo Shoot (kolor bazowy)
Sally Hansen #02 Simply White
Essie - Watermelon

=)

PS. Zdjęcie na logo bloga wykonane przeze mnie w sierpniu na Rodeo Drive w Los Angeles - wyprawa życia!

2 komentarze :

Dziękuję za Twój komentarz! / Thank you for your comment! =)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...