HOME
LAKIERY
WISH-LISTA
CZYTAM
OGLĄDAM
CONTACT


Zamówienie z Hean.pl

Zachęcona pozytywnymi opiniami o kosmetykach firmy Hean postanowiłam się skusić i zamówić bazę pod cienie do powiek, o której czytałam wiele dobrego. Aktualnie używam bazy firmy IsaDora i jest ona bardzo dobra, jednak baza Hean jest większa i tańsza (10,49 zł). Po drodze wpadło mi jeszcze do koszyka kilka rzeczy... =)
Właśnie kurier przywiózł mi paczuszkę, a w niej:
- Stay On Eyeshadow Base - 10,49 zł
- lakier do paznokci Colour Obsession #612 Gold - 4,99 zł
- lakier do paznokci Colour Obsession #617 Aubergine - 4,99 zł
- cień do powiek Zodiak perła #150 - 3,99 zł (z wyprzedaży)
- cień do powiek Zodiak perła #157 - 3,99 zł (z wyprzedaży)
- cień do powiek Zodiak perła #159 - 3,99 zł (z wyprzedaży).

Stay On Eyeshadow Base


Colour Obsession: #617 Aubergine, #612 Gold
Colour Obsession: #617 Aubergine, #612 Gold
Zodiak Perła: #150, #157, #159
Zodiak Perła #150
Zodiak Perła #157
Zodiak Perła #159
 Jako gratis otrzymałam dodatkowo matowy cień do powiek #20,  w kolorze różowo-pomarańczowym:

Cień matowy #20
=)

Jestem bardzo ciekawa, jak się będą używały. W zasadzie nie powinnam już kupować cieni, bo mam ich więcej niż zdołam zużyć, ale za 4zł to zbrodnia nie skorzystać... ;)

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Dziękuję za Twój komentarz! / Thank you for your comment! =)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...