HOME
LAKIERY
WISH-LISTA
CZYTAM
OGLĄDAM
CONTACT


Essence - Cute As Hell LE - Not Just Cute


Fotki robione na szybko dzisiaj rano, więc nie są najwyższych lotów. Ten lakier udało mi się kupić ponad rok temu (?) na Allegro w jakimś zestawie. Ponieważ zwykle lubię limitki Essence bardzo się ucieszyłam, że go zdobyłam =) W tej samej paczce był jeszcze żółty lakier z tej serii, jednak w transporcie ułamała się szyjka butelki i wylał mi się na wszystko... Różowy jako tako dało się doczyścić na szczęście, ale żółty przepadł =(

Not Just Cute to mleczny róż, na zdjęciach 3 warstwy. Kryje już przy dwóch, jednak dodałam trzecią dla wyrównania, bo trochę mi smużył. Na wierzchu mój ulubiony Seche Vite oraz na jednym paznokciu naklejki z LE Crystalliced. 



2 komentarze :

  1. gwiazdeczki urocze, fajnie wyglądałyby na błękitnym :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, ostatnio mam fazę na różowe paznokcie :) :-) teraz noszę Essie Status Symbol, cudny jest.

      Usuń

Dziękuję za Twój komentarz! / Thank you for your comment! =)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...