HOME
LAKIERY
WISH-LISTA
CZYTAM
OGLĄDAM
CONTACT


Yankee Candle - Coastal Waters Tarta - pierwsze doświadczenie z woskami

Chciałam dzisiaj podzielić się pierwszymi wrażeniami z użytkowania wosków/tart Yankee Candle. Nie czytałam o nich wiele przed zakupem, ponieważ nie miałam stacjonarnie dostępu do tych produktów, zakup był zupełnie spontaniczny =) 


Na pierwszy ogień "dosłownie" poszła tarta Coastal Waters - morska bryza jak ją nazywam =) 
"Czyste i orzeźwiające jak morska bryza, takie właśnie są Przybrzeżne Wody od Yankee Candles. Nadmorskie fale, które dzięki swojej potędze oczyszczają ciało i umysł. Zapach zainspirowany morzem i jego bogactwem. Teraz możesz zabrać go do domu i rozkoszować się zawsze gdy masz na to ochotę." ZapachDomu.pl
Zapach jest delikatny, nie przytłacza, nie dusi. Jest dobrze wyczuwalny w pomieszczeniu. Świeży, bardzo przyjemny, dosyć długo się utrzymuje. Nie wiem, czy to jego zasługa, ale świetnie mi się spało po wieczornym topieniu tej tartki.

Zdecydowanie polecam, aby delektować się wspaniałym zapachem potrzebujemy tylko kominek (można kupić je już od 10zł), świeczki typu tea light (kupiłam 100szt. w Auchan za 13zł) oraz tarty/woski (6zł/szt.). Ja na pewno zaopatrzę się w kolejne! =)


Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Dziękuję za Twój komentarz! / Thank you for your comment! =)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...