HOME
LAKIERY
WISH-LISTA
CZYTAM
OGLĄDAM
CONTACT


The Balm - NUDE'tude

Dzisiaj chciałam napisać kilka słów o palecie NUDE'tude od The Balm, która przyleciała do mnie ok. dwa tygodnie temu. Miałam okazję jej trochę poużywać i postanowiłam podzielić się swoją opinią =)

Pierwsze, co rzuca się w oczy to opakowanie: jak wszystkie opakowania The Balm stylizowane jest na styl retro, bardzo mi się podoba! Zdecydowanie przyciąga uwagę.

Paletka zawiera 12 cieni, duże lusterko oraz dwustronny pędzelek.


Kolory w paletce są bardzo dobrze dobrane, można nimi wykonać wiele rożnorodnych makijaży. No i czyż nie jest przepiękna w środku? =) Od razu przepraszam, że jest trochę ubrudzona, ale już była używana. 

Poniżej swatche, bez bazy, zdjęcia robione zwykłą cyfrówką: 

Od dołu do góry: Sassy, Snobby, Stubborn, Stand-offish

Od lewej: Selfish, Sultry, Sophisticated, Seductive
Od lewej: Sexy, Silly, Serious, Sleek

Cienie są bardzo dobrze napigmentowane, łatwo się ze sobą łączą, aplikacja jest bezproblemowa, nie osypują się. Można nimi wykonać zarówno dzienny, jak i wieczorowy makijaż. 

Paletka kosztowała mnie ok. 112zł w sklepie Cocolita.pl i uważam, że jest warta swojej ceny =) Mogę z czystym sumieniem ją polecić!



1 komentarz :

  1. opakowanie swietne a same cienie tez mi sie podobaja;]
    zapraszam;]

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz! / Thank you for your comment! =)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...