HOME
LAKIERY
WISH-LISTA
CZYTAM
OGLĄDAM
CONTACT


Mól książkowy: Maggie Stiefvater "Niepokój"

Maggie Stiefvater - Niepokój
Współczesna powieść o wilkołakach? Tak! A w niej nowi bohaterowie, wielka miłość, która musi pokonać wszelkie przeszkody, wielka przyjaźń i prawdziwe poświęcenie.

Nadchodzi wiosna. Sam jest człowiekiem, ale tym razem to z Grace zaczyna się dziać coś dziwnego. W dodatku rodzice próbują ją rozdzielić z Samem – skupieni jak zwykle tylko na sobie, nie zwracają uwagi na to, jak bardzo ranią córkę. Isabel po śmierci brata zaprzyjaźnia się z Grace. Po długiej zimie w domu Sama pojawia się nowy wilk, Cole – niepokojący gość, który odmienia życie każdego z nich.

„Nie wiedziałam, że istnieje tyle różnych sposobów na to, żeby powiedzieć żegnaj….”
Źródło: LubimyCzytac.pl

Druga część trylogii Maggie Stiefvater o wilkołakach z Mercy Falls trzyma w napięciu jeszcze bardziej niż pierwsza. Skończyłam czytać wczoraj w nocy - nie mogłam jej odłożyć!

W "Niepokoju" dochodzi dwoje nowych (w stosunku do części pierwszej) narratorów, co czyni postacie jeszcze bardziej wyrazistymi, gdyż daje nam możliwość poznania ich z perspektywy kilku bohaterów. Nowa postać Cole'a wprowadza bałagan i chaos... Cały czas coś się dzieje i nie nudziłam się ani chwili (jak np. przy dłużyznach w Zmierzchu).

Trzeciej części jeszcze nie wydano w języku polskim, więc pozostaje mi czekać. Nie chcę kupować wersji angielskiej ponieważ bardzo podoba mi się polskie wydanie i chcę mieć komplet =)

POLECAM!! =D

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Dziękuję za Twój komentarz! / Thank you for your comment! =)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...