HOME
LAKIERY
WISH-LISTA
CZYTAM
OGLĄDAM
CONTACT


Zakupowy haul

Moje ostatnie zakupy... ostatnie w dwuznacznym znaczeniu: ostatnio zrobione oraz ostatnie na jakiś czas, ponieważ szukam pracy a fundusze już na wykończeniu... No, w każdym razie zakupiłam co nieco =)

Zakupy =)
Lakiery muszą być! ;)

No to od początku:

Olay Total Effects - Odmładzające serum wygładzające
Olay Total Effects - Odmładzający krem pod oczy
Doszłam do wniosku, że potrzebne mi coś przeciwzmarszczkowego pod oczy i na całą facjatę, w Super Pharm trwa obecnie promocja na produkty Olay Total Effects (-25%) więc skusiłam się na krem pod oczy i serum. Cena po promocji: 41,99 zł za każdy. Były zapakowane w pudełeczka, które już wylądowały w koszu. Jestem trochę zawiedziona, że za tę cenę produkty mają takie tandetne, plastikowe opakowania, ale mam nadzieję, że jeśli chodzi o jakość i działanie to nadrobią braki wizualne ;)
Od tej serii skutecznie do tej pory odstraszała mnie Joanna Brodzik (której nie lubię), no ale... ryzyk fizyk! Przy okazji dziękuję mamusi za sponsoring kremu pod oczy :-* =D

Eveline Slim Extreme 3D & Isana Peeling Biała Czekolada i Wanilia
Serum Eveline - jest to moja 3-cia tuba, bardzo lubię efekt rozgrzewający tego specyfiku, na obecne mrozy jak znalazł =) Kupione w Auchan.
Peeling Isana Biała Czekolada i Wanilia - widziałam go na kilku blogach, szukałam i szukałam aż w końcu wczoraj zawitał i do mojego Rossmana, więc od razu wylądował w koszyku =) (5,49 zł)

Ziaja Ulga
Krem na dzień Ziaja Ulga - mam suchą, wrażliwą skórę i ciągle szukam ukojenia, może znajdę je w tym kremie =)

L'Oreal Lumi Magique - próbka

L'Oreal Lumi Magique - próbka

L'Oreal Lumi Magique - próbka
W Rossmanie zobaczyłam nowość firmy L'Oreal - podkład rozświetlający Lumi Magique - uwielbiam podkłady, więc tym bardziej ucieszyłam się, że były jeszcze dostępne próbki. Zapewne odcień nie będzie mi pasował, ponieważ zwykle używam najjaśniejszych, ale zobaczymy.

Lakierowe zdobycze

Kupowanie lakierów to już choroba u mnie... te na zdjęciu to:
- OPI Pedal Faster Suzi! - z kolekcji HOLLAND (eBay)
- OPI Gouda Gouda Two Shoes - z kolekcji HOLLAND (eBay)
- Essie - Coat Azure (Paatal.pl)
- Essie - Kisses & Bises (Paatal.pl)
- Essence - Vampire's Love #04 The Dawn Is Broken (Allegro)
- Sally Hansen - Iced Coffee (Pataal.pl)
- Sally Hansen - Champagne Toast (gratis z Paatal.pl).

OPI - Pedal Faster Suzi!
OPI - Gouda Gouda Two Shoes

To idę malować pazury =)

7 komentarzy :

  1. Też mam w planach zakupić ten peeling, uwielbiam takie zapachy :) Ciekawa jestem tego nowego podkładu od L'oreal

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne kolorki tych OPI i Essie :) Kisses & Bisses też mam i też z paatala ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oooooo wspaniałe lakiery!:D:D

    OdpowiedzUsuń
  4. Właśnie pomalowałam Goudą, zaraz wstawię fotki =)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. Czaiłam się na ten peeling ale jakoś nie wyszło podczas zakupów, chyba zapomniałam z roztargnienia ; p
    Bardzo ładne są te OPI, chętnie się na nie szkuszę w najbliższym czasie ; D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz! / Thank you for your comment! =)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...