HOME
LAKIERY
WISH-LISTA
CZYTAM
OGLĄDAM
CONTACT


Projekt denko: styczeń

Lepiej późno niż wcale ;) Nie zbierałam wszystkich opakowań, bo nie przewidziałam, że skuszę się na prowadzenie bloga. Poprawię się w przyszłości =)

+ Ziaja - Szampon do włosów przetłuszczających się - lawendowy
działa świetnie na moje włosy, zmywa wszystko, ładnie pachnie - już zakupiłam kolejną butlę =)

+ Nivea Dry Comfort 48h
lubię antyperspiranty, ten całkiem mi odpowiadał. Długo utrzymuje świeżość.

+ Listerine Total Care Clean Mint
nic tak nie "wypala" buzi jak płyny Listerine ;) Bardzo mocny, dobrze odświeża oddech.

+ Essence Matt Top Coat
daje mocny efekt matu. Niestety zasechł mi mniej więcej w połowie =( Z tego, co wiem, jest/będzie wycofywany...

+ Seche Vite Dry Fast Top Coat 14ml
któraś już z kolei butelka. Bardzo go lubię, bo błyskawicznie wysusza lakier i daje ładny połysk. Jego wady to kurczenie niektórych lakierów i to, że przy zużyciu 2/3 gęstnieje tak, że nie można go już używać...

Źródło: VictoriasBeauty.com


+ Oriflame Christmas Surprises krem do rąk o zapachu słodkich owoców leśnych
ślicznie pachnie, dosyć dobrze nawilża, szybko się wchłania. Konsystencja raczej rzadka, ale mi nie przeszkadza, wolę takie lżejsze kremy.

Źródło: Oriflame.pl



2 komentarze :

Dziękuję za Twój komentarz! / Thank you for your comment! =)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...